linksys og messenger uha...
Fra : Anet

Dato : 28-04-03 15:24

Jeg har en linksys på og 2 computere og så har jeg messenger. Men jeg kan ikke mere sende filer fra min computer til andre der har
messenger via messenger. Hvordan kan jeg få det ordnet så jeg igen kan sende filer over messenger?

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Lomito

Dato : 28-04-03 16:43

Brug www.eyeballchat.com istedet åben potene "5500 - 5502" og "5700 - 5703 i
"port triggering" , og skrot messenger så virker det..

Fra : Anet

Dato : 29-04-03 22:09

> Brug www.eyeballchat.com istedet åben potene "5500 - 5502" og "5700 - 5703 i
> "port triggering" , og skrot messenger så virker det..

(klip)

Det er jo bare det at flere af mine venner bruger netop messenger. Før jeg fik linksysen på virkede det fint.

--

~Hilsen
Annette~> >

Fra : Lomito

Dato : 30-04-03 11:54

Så få dem til at installere eyeballchat også, det er et freeware program..
og det virker altid, der er for meget
bøvl med messenger.

Fra : Stefan Dam

Dato : 29-04-03 12:02

opdater til nyeste messenger og nyeste firmware så kan den selv finde ud af
det

--
MVH Stefan
husk at rette min mail adr ved direkte svar

Fra : Morten L.

Dato : 29-04-03 13:16

"Stefan Dam" <stud@FJERNpc.dk> skrev i en meddelelse
> opdater til nyeste messenger og nyeste firmware så kan den selv finde ud
af
> det

Man skal nok lige enable UPnP supprt først, men så virkert det også

/Morten

Fra : Anet

Dato : 29-04-03 22:10

> opdater til nyeste messenger og nyeste firmware så kan den selv finde ud af
> det

(klip)

Jeg har den nyeste messenger men den nyeste firmware hvad er det???

--

~Hilsen
Annette~> >

Fra : Stefan Dam

Dato : 29-04-03 23:07

du kan finde den på deres hjemmeside og der er alt med til at opdatere den
samt en vejledning