Lokalnetværk (DHCP) med ekstra internetfor~
Fra : KPV

Dato : 27-04-03 19:07

For at få adgang til mit lokalnetværk skal jeg kontakte DHCP serveren og
lease en IP.
På lokalnetværket er der en internetforbindelse med gateway og det hele.
Internet forbindelsen er dog rimelig ustabil så jeg har fået adgang til en
anden internetforbindelse over lokalnettet.

Problemet er at jeg skal have adgang til den anden gateway på lokalnettet.
Kan det sættes op (Jeg har jo allerede fået en gateway fra DHCP serveren og
den vil mit system vel vælge at bruge når den nu kan få adgang til den?!)

/KPv

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-04-03 10:48

Prøv at tilføje en ekstra gateway.