PMCIA til mac bærbare
Fra : Tom Dissing

Dato : 16-05-03 11:11

Hej !
Er der nogen der ved hvilke PMCIA kort der virker som netværks kort til mac
?
Jeg kan se at der er et utal af billige PC-PMCIA kort, der fungerer på PC,
men som jeg af gode grunde ikke ved om -også - fungerer på MAC !
Gode ideer modtages med kyshånd..
Jeg ville helst have fingre I et 10/100 Mbit/s kort, men kan sagtens nøjes
med 10 mbit/s
Bare det kan komme på et almindeligt RJ45 netværk !
Tom

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-03 09:04

Tom Dissing wrote:

> Hej !
> Er der nogen der ved hvilke PMCIA kort der virker som netværks kort til mac
> ?

Asante laver et PMCIA netværks kort, der virker på bærebare Mac'er.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tom Dissing

Dato : 17-05-03 23:33