ikon
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 13-05-03 19:41

hej
Jeg kom til at hive det ikon der er ved siden af papirkurven ud af
docken, så det pst. forsvandt. Hvor kan jeg finde originalen?
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Morten Lind

Dato : 13-05-03 20:48

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg kom til at hive det ikon der er ved siden af papirkurven ud af
> docken, så det pst. forsvandt. Hvor kan jeg finde originalen?

Hvad er det for et ikon? Er det dét, der følger med nyinstalleringen?

Det fjollede stempel med et snabela på - der blot er et link til Apple?

Medmindre nogen kan genkode det, så tror jeg ikke det kan skaffes før du
geninstallerer - måske kan man nøjes med at genskabe dock´en, hva´véd
jeg, men hvis det er det omtalte ikon, hvad brugte du det så til?

Eller er det noget andet?

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 13-05-03 21:03

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> geninstallerer - måske kan man nøjes med at genskabe dock´en, hva´véd
> jeg, men hvis det er det omtalte ikon, hvad brugte du det så til?

Ja det er det fjollede ikon og jeg har aldrig brugt det til noget som
helst, jeg troede blot at det lå et eller andet sted, så jeg for en
ordens skyld kunne lægge det på plads. Men det er som sagt ikke nogen
katastrofe.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Morten Lind

Dato : 13-05-03 22:37

> [...]

> helst, jeg troede blot at det lå et eller andet sted, så jeg for en
> ordens skyld kunne lægge det på plads. Men det er som sagt ikke nogen

Hej Hans
Vær bare glad for, det er væk - det fylder jo og du kan bruge pladsen
til noget andet
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-05-03 23:52

Morten Lind <mortenlind@mail.tele.dk> wrote:

> Vær bare glad for, det er væk - det fylder jo og du kan bruge pladsen
> til noget andet

Nu I skriver om det, så opdager jeg, at mit symbol også er væk. Jeg aner
ikke, hvordan det er sket, men jeg har en lille søn på tre år. Som det
antydes, så har jeg ikke ligefrem savnet det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 13-05-03 23:38

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> hej
> Jeg kom til at hive det ikon der er ved siden af papirkurven ud af
> docken, så det pst. forsvandt. Hvor kan jeg finde originalen?

Gå til http://www.apple.com/ og træk ikonet til venstre for
http://www.apple.com/ ned i dock'en.

Mojn, Thomas

--
Newt Gingrich is so cold, that when he opens his mouth,
a light goes on.

-Dennis Miller

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 14-05-03 10:24