Sherlock kanaler
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-05-03 15:14

Under 8 og 9 skulle man finde Sherlock plugins

Nu (jaguar + Sherlock3) hedder det kanaler - og en søgning på google gav
mig i går ikke andre svar end Apple's egne.

Er muligheden væk? Eller skal jeg bare bruge de plugins fra sys 9 og
Sherlock 2?

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-03 15:28

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> mig i går ikke andre svar end Apple's egne.
>
> Er muligheden væk? Eller skal jeg bare bruge de plugins fra sys 9 og

Nej, jeg har da to kanaler, der er tredjeparts - en der er nodesøgbar og
en, der er akkordsøgbar.......

Jeg skal prøve at finde, hvor jeg fandt dem?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-05-03 18:33

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Nej, jeg har da to kanaler, der er tredjeparts - en der er nodesøgbar og
> en, der er akkordsøgbar.......
>
> Jeg skal prøve at finde, hvor jeg fandt dem?
Yeah man

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-05-03 15:28

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Under 8 og 9 skulle man finde Sherlock plugins
>
> Nu (jaguar + Sherlock3) hedder det kanaler - og en søgning på google gav
> mig i går ikke andre svar end Apple's egne.

Hvad med disse?

<http://sherlock3.homeunix.com/cgi-bin/channels.pl>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-05-03 18:33

> http://sherlock3.homeunix.com/cgi-bin/channels.pl

Meget fint

tusind tak Michael

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-03 19:01

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Meget fint
>
> tusind tak Michael
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Ser du har fået dem
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-05-03 19:02

> Hvad med disse?
>
> <http://sherlock3.homeunix.com/cgi-bin/channels.pl>
> --
Hej igen Michael

Jeg må have gjort noget forkert: Installerede (fra webstedet) - når jeg
klikker på dem i Sherlock sker der ikke en sk..

Mangler jeg at gøre noget (har prøvet at kvitte og igen åbne Sherlock
uden resultat

Kører dansk 10.2.6

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-05-03 06:18

> [...]

> klikker på dem i Sherlock sker der ikke en sk..
>
> Mangler jeg at gøre noget (har prøvet at kvitte og igen åbne Sherlock

Ja de skulle gerne blive hængende efter at de er installeret. Du skal
bruge "Add Channel" og ikke "Try It" på websiden.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 13-05-03 15:47

> Ja de skulle gerne blive hængende efter at de er installeret. Du skal
> bruge "Add Channel" og ikke "Try It" på websiden.

Det gjorde jeg - og når jeg klikker på kanalen (som desværre hedder
Channel name - kan ikke finde ud af ændre dette) står der først Indlæser
Kanal - derefter en smuk blank side i Sherlock. har kigget på hvad jeg
har kunnet finde at kigge på i Sherlock (indstillinger osv) uden at
kunne finde løsning.

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-05-03 17:30

> [...]

> Kanal - derefter en smuk blank side i Sherlock. har kigget på hvad jeg
> har kunnet finde at kigge på i Sherlock (indstillinger osv) uden at

Du kunne prøve f.eks at læse FAQ. Der står tit noget nyttigt som:

Q. Why do all/some of my channels have the name "CHANNEL_NAME"?
A. This happens when English is not included in your language list. To
fix this:
1. Open up the International System Preferences pane.
2. Under the Languages tab click the Edit button.
3. Put a check mark next to English.
4. Restart Sherlock.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-05-03 19:41

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Du kunne prøve f.eks at læse FAQ. Der står tit noget nyttigt som:

Tusind tak

det havde jeg ikke set - var det på siden, hvor jeg fandt kanalerne?

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-05-03 06:00

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Tusind tak
>
> det havde jeg ikke set - var det på siden, hvor jeg fandt kanalerne?

Ja - ude i venstre side øverst.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-05-03 13:18

> Ja - ude i venstre side øverst.

"Det begynder med øjnene" sagde en klog mand en gang. gad vide, hvad det
næste bliver )

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie