Foto's fra Macbruger workshoppen...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-05-03 16:14

Så er der foto's fra Macbruger workshoppen, de ligger to steder
på mit web-site www.photo-gallery.dk ....

1). Under "Nye fotos" ligger der et udvalg på 18 billeder, se flg.
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_19_2of4.html
OBS: Billederne under "Nye fotos" udskiftes hver uge.

2). Alle billederne 47 stk. kan findes under "MacBruger workshop's
- preview (39 til 43) med start ved billed: "macbruger-465.jpg"
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_39of43.html
Denne placering er permanent.

Og vær lige opmærksom på, at www.photo-gallery.dk bliver servet
fra en PowerMac via en ADSL-line, så hvis alle samtidigt forsøger
at se billeder, så kører det meget langsomt, og så kan det godt
svare sig, at prøve på et andet tidspunkt - go' fornøjelse...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Lind

Dato : 11-05-03 17:11

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> så kører det meget langsomt, og så kan det godt svare sig, at prøve på et

Tak, Niels......fornemt arbejde(som altid) Gider du fortælle Finn, at
jeg har fundet mine nøgler?

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-05-03 18:28

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Tak, Niels......fornemt arbejde(som altid)

Og det ser ud til at have været rigtig hyggeligt med fællessang og det
hele:

<http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/_macbr
uger-498.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-05-03 11:16

> Og det ser ud til at have været rigtig hyggeligt med fællessang og det
> hele:
>
> <http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/_macbr
> uger-498.html>

Misundelse er en svær ting!

Men for at tage den sædvanlige skal vi lige have sat navn på nogle af
hovederne. Nogle i herværende forum der melder sig?

Æggehovederne har vi spottet.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-03 13:30

> Misundelse er en svær ting!
>
> Men for at tage den sædvanlige skal vi lige have sat navn på nogle af
> hovederne. Nogle i herværende forum der melder sig?
>
> Æggehovederne har vi spottet.

"WANTED _DEAD or ALIVE"
2.500$ - Rangers of Gladsaxe
(Det er mig, men shhhhh.......don´t tell......)
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Peter Kiil

Dato : 12-05-03 16:53

in article 1fut7dm.1ucyjgleob2xjN%henrik@muenster.dk, Henrik Münster at
henrik@muenster.dk wrote on 5/11/03 7:28 PM:

> Og det ser ud til at have været rigtig hyggeligt med fællessang og det
> hele:

Men det er ikke alle der bryder sig om Gyllings skønsang

<http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/_macbruger
-513.html>

--
/peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-05-03 17:50

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1fut7dm.1ucyjgleob2xjN%henrik@muenster.dk, Henrik Münster at

> Men det er ikke alle der bryder sig om Gyllings skønsang

> [...]

LOL

Det kan jo være, han synger en vuggevise.

Jeg synes ellers, det er mere passende med Jens Vejmand: "Hvem sidder
der bag skærmen?"

Eller Se den lille kattekilling: "Lille mus kom op af hullet..."
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-05-03 21:01

> [...]
> der bag skærmen?"
>
> Eller Se den lille kattekilling: "Lille mus kom op af hullet..."

Det er Jesper Ørsted med den brede midterskilning !

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/