Betalingsgateway
Fra : Allan Jensen

Dato : 15-05-03 10:12

Jeg overvejer lidt at lave min egen betalingsgateway, men jeg kunne
godt tænke mig at vide lidt mere om hvad krav PBS stiller og hvad det
ellers indebærer. Men inden jeg hopper ud I at betale 1.000 kr til PBS
for at få specifikationerne (kan jeg undgå det?!) kunne jeg godt tænke
mig at få en forsmag på hvad det er for noget. Er der nogen her der
ved noget om det?

Fra : Morten Winther

Dato : 15-05-03 11:36

"Allan Jensen" <public@hverdag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at få specifikationerne (kan jeg undgå det?!) kunne jeg godt tænke
> mig at få en forsmag på hvad det er for noget. Er der nogen her der

Du kan da kigge på http://www.cashcow.dk/

Du kan sikkert på en god idé om hvad det kræver ved at læse hele sovsen
igennem.

/ morten

Fra : Allan E

Dato : 15-05-03 16:55

Allan Jensen wrote:
> [...]
> for at få specifikationerne (kan jeg undgå det?!) kunne jeg godt tænke
> mig at få en forsmag på hvad det er for noget. Er der nogen her der

1000 kr til PBS er kun for at have et abbonoment så du kan benytte en
allerede godkendt batalingsgateway.
Det koster 15000 at få sin egen batalingsgateway godkendt.
Så medmindre du overvejer seriøst at sælge adgang til din batalingsgateway,
så vil det nok være smartere(billigere) at benytte en af de eksisterende på
markedet.

Mvh Allan E

Fra : Michael

Dato : 15-05-03 17:30