Timestamp i php
Fra : Anders Vesterby

Dato : 10-05-03 11:13

Hej

Jeg benytter php til at sende en formmail, men tid der e angivet når den
vises i inbakken er 14:40, når den retteligt er sendt kl 11:40

Hvor skal det rettes?

Hvis jeg sender normal, er tidsangivelsen korrekt.

mvh

Anders

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-05-03 21:09

"Anders Vesterby" <vesterby@postby.dk> wrote in

> Jeg benytter php til at sende en formmail, men tid der e angivet
> når den vises i inbakken er 14:40, når den retteligt er sendt kl
> 11:40
>
> Hvor skal det rettes?

Det lyder som en forkert indstillet tidszone på den server der kører
PHP scriptet

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Anders Vesterby

Dato : 11-05-03 09:49

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
> "Anders Vesterby" <vesterby@postby.dk> wrote in

> Det lyder som en forkert indstillet tidszone på den server der kører
> PHP scriptet

Både på min PC'er (som er serveren), og på mailserveren (som er den PC'er
der står ved siden af), er tiden sat til GMT +1 og +/- et par. sekunder er
urene sat ens.

/Anders