PHP script til "brevkasse" søges
Fra : HLH

Dato : 09-05-03 11:33

Jeg søger desperat efter et færdigt php-script til administration af en
internet-brevkasse. Jeg har fundet en del news-scripts og faq-scripts som
næsten egner sig, men ikke helt.

Funktionaliteten skal være som følger:

1. En besøgende sender et spørgsmål via en form
2. Administrator modtager besked om nyt spørgsmål
3. Ved besvarelsen af spørgsmålet bliver det publiseret på hjemmesiden og
sendt til spørgeren via email

Derudover:

a. Spørgsmålene skal kunne inddeles i kategorier
b. Mulighed for at vise en liste med overskrifter for seneste / mest læste
spørgsmål på forsiden.
c. Optimalt set bør det være muligt at stille spørgsmål uden at tilmelde sig
først.

Alle ideer og input modtages med kyshånd.

På forhånd tak

H. Hansen
www.netsundhedsplejerske.dk

Fra : Dennis T. Holm

Dato : 09-05-03 11:53

> [...]
> spørgsmål på forsiden.
> c. Optimalt set bør det være muligt at stille spørgsmål uden at tilmelde

Dette er nok mere et foreslag, end en idé .. ..

Jeg ville nok foretrække selv at lave et sådant script.
For det første(og sidste) bliver det nok svært lige præcis at finde et
script som er færdigt og som matcher dine krav. Og noget andet er at
scriptet nok ikke bliver så helvedes stort, da funktionaliteten i det som du
forespørger jo er rimelig moderat.
Har du ikke meget erfaring med PHP er det selvfølgelig bedre at finde et
script som matcher dine krav så godt som muligt, hvis der da findes et sådan
script derude, og hvis der er nogen som vil share det :)

MVH

Dennis T. Holm

Fra : HLH

Dato : 09-05-03 13:02

Tak for svaret, men mine evner inden for php kun rækker til små rettelser i
eksisterende scripts.

Derudover burde det være en ret almindelig problemstilling, hvorfor der
burde findes noget færdigt, som man kan få/låne/købe. Jeg har dog ikke
fundet noget på hotscripts.com m.v., så hvis der er nogen, der kan hjælpe
mig videre, ville jeg være meget glad.

/H. Hansen

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 09-05-03 14:28

"HLH" <hlh@jubiipostREMOVETHIS.dk> wrote in message
> [...]
> burde findes noget færdigt, som man kan få/låne/købe. Jeg har dog ikke
> fundet noget på hotscripts.com m.v., så hvis der er nogen, der kan hjælpe

Du kan købe det af mig, så laver jeg det præcis som du gerne vil have det
(nu du alligevel selv foreslog ordet købe).

Jeg har selv lavet en mindre skalerbar type script til min side
www.jegergud.dk hvor en bruger skriver et brev, dette havner i et admin
interface hvor man enten kan vælge at besvare brevet eller slette det (der
kommer lid spam). Derefter er brevet publiceret på siden med svaret.

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : HLH

Dato : 09-05-03 14:37

Hej Tonny,

tak for dit tilbud, men der mangler en del - så som inddeling i kategorier
m.v. - inden det kan bruges. Derudover driver vi www.netsundhedsplejerske.dk
som en gratis tjeneste, hvorfor midlerne er små, men hvad skulle det koste?

/H. Hansen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-05-03 14:54

HLH wrote:

> [...]
> som en gratis tjeneste, hvorfor midlerne er små, men hvad skulle det koste?

Den diskusion bør I tage i et andet forum, da dette ikke en
købs-/salgsgruppe. Hvis du søger arbejdskraft til at producere kode for
dig, kan du bruge news:dk.opslag.stillinger som eksisterer til dette formål.

Hvis du selv går i gang med at kode, er dette forum naturligvis det
rette at spørge om hjælp til konkrete problemer.

Er du i øvrigt sød at læse og efterleve

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 09-05-03 17:31

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.please> wrote in message

> [...]
> købs-/salgsgruppe. Hvis du søger arbejdskraft til at producere kode for
> dig, kan du bruge news:dk.opslag.stillinger som eksisterer til dette

Jeg har sendt ham en mail med et tilbud, debatten om salg og pris stopper
her sorry

- Tonny, www.jegergud.dk