Upload billede via formular
Fra : LM

Dato : 08-05-03 08:47

Hej Gruppe,

Jeg har en html fil med følgende formular:

<form enctype="multipart/form-data" action="upload.php" method=post>
<input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="1000">
Upload this file: <input name="userfile" type="file">
<input type="submit" value="Send File">
</form>

Så har jeg en upload.php:

<?
if ($userfile=="none")
{
echo "Problem: no file uploaded";
exit;
}

if ($userfile_size==0)
{
echo "Problem: uploaded file is zero length";
exit;
}

$upfile = "1.jpg";

if ( !copy($userfile, $upfile))
{
echo "Problem: Could not move file into directory";
exit;
}

?>

Men på min webserver har jeg ikke adgang til at flytte den midlertidige
fil... Hvad kan jeg så gøre?

Mvh LM

Fra : Kim Emax

Dato : 09-05-03 08:52

LM wrote:

> Men på min webserver har jeg ikke adgang til at flytte den
> midlertidige fil... Hvad kan jeg så gøre?

Hvad er fejlen? Har du skrive adgang til det dir, du prøver at flytte filen
til?

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør