Skærme
Fijala 3554
Acer 732 17'TFT-mange pixel fejl, eller ti~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-05-03 00:46

Nu syntes jeg, at jeg er faldet over mange, der har bestilt Acer 732 17'
TFT - og mange der klager over pixel fejl på den - er det blot min forkerte
antagelse eller er der mere end gennemsnitlig mange pixel fejl på denne
Acer 732 - som jeg lige nu har stående foran mig på bordet som dual monitor
sammen med min Dell 2000FP 20,1' TFT - men det er kun en låne skærm, som
skal videre til min bror, når min egen kommer med posten.

Men overvejer lidt at droppe den, da jeg hører om alle de pixel fejl - den
jeg har stående foran mig har 1 i hjørnet - ikke nok til at gide sende den
retur, da det kun ses på helt sort baggrund - men alligevel.

Min 20,1' store Dell har NUL.

Måske man alligevel skulle bestille Samsung 172T istedet
for........tænke....tænke.....600 kr mere for 172T og sløvere reponstid,
men.......???

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Anders None

Dato : 15-05-03 01:37

> [...]
>gennemsnitlig mange pixel fejl på denne
>Acer 732 - som jeg lige nu har
>stående foran mig på bordet som dual monitor

Sidder med de samme tanker. Især efter men oplvelse hos SHG. Synes
alle jeg har snakket med har haft pixel fejl. Men jeg kan bare
ikke finde en skærm i den prisklasse der har det samme som ACER.
MAG 776. Tæt på. Men ingen DVI. BenQ skærmen. Men ingen DVI. 172T
for dyr. Men ok et godt bud.

Fuck hvor er det svært. Det er jo mange penge.

Anders