Skærme
Fijala 3554
støj med forlænger kabel?
Fra : Martin Jeppesen

Dato : 14-05-03 22:13

Hej,

Jeg kunne godt tænkte mig, at sætte min computer ca. 8m væk, så jeg tænkt
på at købe et 10m VGA forlænger kabel til min 15" Sony skærm.

Men bliver billedet ikke sløret pga. det ekstra lange VGA kabel på 10m?

Jeg har set et dobbeltskærmet til 300kr. Kan det gøre nogen forskel på
signalet?

Venlig hilsen,
Martin

Fra : Esben

Dato : 14-05-03 23:04

"Martin Jeppesen" <7t1tng0mgq02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
10m?

> Jeg har set et dobbeltskærmet til 300kr. Kan det gøre nogen forskel på

Der er næsten ikke andet for end at prøve - du kører vel ikke højere
opløsning end 1024x768, og med et godt kabel, bør der være en chance for
et ok resultat.

--
Esben

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-05-03 16:47

> Der er næsten ikke andet for end at prøve - du kører vel ikke højere
> opløsning end 1024x768, og med et godt kabel, bør der være en chance
> for et ok resultat

Prøv det ... (og aftal at du kan returnere kablet) Men 300,- er i den
billige ende for et godt vga forlængerkabel. Sidt jeg havde problemer
spenderede jeg over 500,- ex moms for et - men det løst også det
konkrete problem med et specifikt cpukort og fladskærm.

/A

Fra : Martin Jeppesen

Dato : 15-05-03 17:53

> [...]
> spenderede jeg over 500,- ex moms for et - men det løst også det
> konkrete problem med et specifikt cpukort og fladskærm.

Okay, er 300kr billigt? Jeg fik indtrykket at det var mange penge, for jeg
har set et i Brick Elektronik også på 10m til 80kr.

Jeg ved ingenting om skærmkabler, så kan du fortælle, hvad jeg skal gå
efter og evt. hvor du har købt dit?

Martin

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 07-06-03 21:30

Når nu i er så kloge på skærmkabler, ved i også hvilke ledninger man skal
lodde hvor, når man selv laver sit skærm kabel ??