Skærme
Fijala 3554
Starte uden skærm
Fra : Kim Schroeder

Dato : 14-05-03 05:01

Har et netværk med 2 computere - vil gerne have en tredje på,
som dog ikke umiddelbart har en skærm tilsluttet.
Vil selvfølgelig sætte den på netværket efter alle kunstens regler med en
skærm tilsluttet - men kan jeg så starte den senere uden skærm, og bruge
dens harddiskplads på lokalnettet ?

Kim

Fra : Lars

Dato : 14-05-03 12:26

On Wed, 14 May 2003 06:01:28 +0200, "Kim Schroeder"
<nospamtome@myorange.dk> wrote:

>[...] men kan jeg så starte den senere uden skærm, og bruge
>dens harddiskplads på lokalnettet ?

Ja, sagtens.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Flare

Dato : 14-05-03 12:55

> Ja, sagtens.

Men du skal dog have et grafikkort i. (Eller onboard)

Anders

Fra : Kim Schroeder

Dato : 15-05-03 04:51

Ok - tak :) Havde bare på fornemmelsen at computeren ville nægte at boote,
hvis der ikke var en skærm tilsluttet - men det er vist mere relateret til, hvis der
ikke er mus eller tastatur tilsluttet ikke ?

Med venlig hilsen
Kim

Fra : Lars

Dato : 15-05-03 07:32

On Thu, 15 May 2003 05:50:33 +0200, "Kim Schroeder"
> [...]

>hvis der ikke var en skærm tilsluttet - men det er vist mere relateret til, hvis der
>ikke er mus eller tastatur tilsluttet ikke ?

Jo, men det kan nu også godt lade sig gøre uden de to ting på de
fleste maskiner.