Skærme
Fijala 3554
LCD fladskærm, tilkobles til DVD afspiller
Fra : Sparre

Dato : 13-05-03 22:32

Hejsa

Hvis jeg skal koble en fladskærm til en ganske almindelig DVD afspiller, hva
har jeg så brug for ?

--
Sparre

Fra : WE

Dato : 13-05-03 22:37

En DVD-afspiller med DVI-udgang og en skærm med DVI-indgang. Plus noget til
lyden.

Fra : Hans

Dato : 13-05-03 23:37

> [...]
> Hejsa
>
> Hvis jeg skal koble en fladskærm til en ganske almindelig DVD afspiller,

Nu skriver du ikke hvad du har, men Acer AL732 skærmen er født til det
stunt, da den har separat S-Video og lydindgang. På den måde har du
stadigvæk både din Analog- og DVI-indgang fri til computeren.

Problemet er blot at få fat i en lige i øjeblikket da der er leveringstid
overalt.

mvh Hans