Skærme
Fijala 3554
Bærbar 17" TFT 13ms og DVD-brænder
Fra : MA

Dato : 11-05-03 06:42

Se lidt på følgende link http://www.apple.com/uk/powerbook/index17.html
Kan kun anbefale en bærbar Apple PowerBook G4 med 17" TFT-skærm 1440x900
(sv.t. 19" CRT-skærm) med 76 frames/sek (= responstid 13ms), SuperDrive
DVD-brænder, videoredigeringssoftware iDVD3 (http://www.apple.com/uk/idvd/)
eller endnu mere professionelt DVD Studio Pro
(http://www.apple.com/uk/dvdstudiopro/), 64 MB NVIDIA GeForce4 grafikkort og
Firewire 800 (dobbelt hastighed af 400), 1 MB L3 cache og 1 GB DDR RAM.
Ingen PC kan matche ovenstående.

Martin
ma_dk@NoSpamhotmail.com
Please, remove NoSpam before replying.

Fra : JRS

Dato : 11-05-03 11:37

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se lidt på følgende link http://www.apple.com/uk/powerbook/index17.html

> Ingen PC kan matche ovenstående.

Tjaa. Nu poster du jo i skaerm gruppen, så jeg vil da nøjes med at
kommentere denne..
Der er jo nok en grund til at man ikke smækker en større skærm end 15" i en
bærbar .. Denne mac vil jo næsten være for stor til at have i en alm taske
Ind til de finder ud af at lave "udklapperlige" skærme, nøjes jeg nu med 15"
på den bærbare

MVH
JRS

Fra : JRS

Dato : 11-05-03 11:42

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> Ind til de finder ud af at lave "udklapperlige" skærme, nøjes jeg nu med
15"
> på den bærbare

Der står da desuden heller ikke noget om at skærmen kører 76fps, men at de
har testet maskinen i quake og fået 76fps .. Om skærmen kan følge med er jo
noget helt andet ..

MVH
JRS

Fra : Dan

Dato : 11-05-03 14:39

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message

> [...]
>
> ..
> Ind til de finder ud af at lave "udklapperlige" skærme, nøjes jeg nu med
Det er lige på trapperne.

Fra : JRS

Dato : 11-05-03 16:14

"Dan" <xxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er lige på trapperne.

Det tar sku nok nogle år før vi ser det i en brugbar udgave (altså med
farver osv), hvad der lyder mere spændende er at en af de store producenter
(nu kan jeg sku ikke huske hvem) har udviklet en 3d skærm.. Hvordan den
virker må du ikke spørge mig om , men en skærm på bærbar der skulle give
samme effekt som når man har 3d briller på nu ..
Tror lige jeg tar en søger på google ..

MVH
JRS

Fra : JRS

Dato : 11-05-03 16:17

> Tror lige jeg tar en søger på google ..

Her var det jo sørme, det var Sharp :
http://shorterlink.com/?JV2YB8

MVH
JRS

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-05-03 10:14

> 15"

Den rigtigt løsning til en personlig bærbar må være nogle briller -
gerne med justerbar transparens. Et traditionelt keyboard skal nu engang
have en hvis størrelse men der burde kunne spares meget vægt og strøm
med en brille istedet for en traditionel skærm.

De briller sony mf. har på markedet har de ikke "kun" video opløsning ?

/A