Skærme
Fijala 3554
Mag PS 776
Fra : Ducky

Dato : 09-05-03 13:31

Har lige fået den ind af døren og sat den til , det er en kanon skærm ,
kunne ikke vente på en Acer 732 da der er lang vente tid på den alle steder
, ingen pixel fejl på den og flot kabinet og fod ligner på en prik Acer
--
M.v.h.
Finn Pedersen

Fra : Erik W.

Dato : 09-05-03 14:43

"Ducky" skrev ...

> [...]
steder
> , ingen pixel fejl på den og flot kabinet og fod ligner på en prik Acer

Fedt! - Kan du ikke give os nogle flere detaljer om den. Der har været mange
i gruppen der spørger om den, og det har været lidt svært at sige noget
fornufttigt fordi firmaets Info på nettet har været selvmodsigende og
dårlig.
Prøv at give os så mange Specs som muligt. Jeg er mest interesseret i at
høre om der er video indgange på bagsiden, ligesom på Acer 732, for så er
det jo nok samme skærm. Foruden VGA og DVI skal der altså sidde både en
Video og en S-video indgang på bagpanelet.

Mvh Erik

Fra : Flare

Dato : 09-05-03 21:28

> steder

Var en fag fra at bestille men modtager så en mail for en time siden fra
SHG, om at den bestilte ACER 732 er på vej!! Weeee de sagde den. 28 maj men
nu kommer den. Det var 10 dages vente tid. Glæder mig vildt meget til
mandag. Gud barm den skærm hvis den har pixelfejl.

Men fedt at MAG´en er ioden. Så er den jo et meget interesant køb, hvis man
ikke skal bruge DVI.

Anders