Skærme
Fijala 3554
Problemer med skærm
Fra : Flinkesen

Dato : 07-05-03 16:56

Hejsa alle

Håber der er en herinde der kan hjælpe mig inden jeg går amok.
I går blev min skærm "Sony CPD-200 GST" pludselig flimret og kun med halv
skærm. Det sidste forsvandt ved et simpelt sluk-tænd men den er stadigvæk
utydelig som om jeg havde drukket 20 øl. Samtidig er der uden videre kommet
en "nøgle" på menuen, som gør at jeg ikke kan ændre i indstillingerne. Da
jeg ikke har manualen mere håber jeg der er en venlig/klog sjæl der kan
fortælle hvordan jeg får "låst op" så jeg igen kan bruge menuen og evt.
denne vej få fjernet det slør der er.

På forhånd tak

Flinkesen

Fra : Madsen

Dato : 07-05-03 21:01

Flinkesen skrev:

> Da jeg ikke har manualen mere håber jeg der er en venlig/klog sjæl
> der kan fortælle hvordan jeg får "låst op" så jeg igen kan bruge
> menuen og evt. denne vej få fjernet det slør der er.

Manualen burde du kunne finde her:
<http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/legacy/CPD-23459XX_Series_1.html>

Madsen.

Fra : Flinkesen

Dato : 07-05-03 22:48

> Manualen burde du kunne finde her:

> [...]

Og der fandt jeg også løsningen

Tusind tak for hjælpen

Flinkesen

Fra : Madsen

Dato : 08-05-03 00:42

Flinkesen skrev:

> Og der fandt jeg også løsningen

Kunne du så fjerne sløret blot ved at resette den, eller?

> Tusind tak for hjælpen

Velbekom.

Madsen.