Skærme
Fijala 3554
Jeg er spændt.. på min nye skærm.. uha
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-05-03 22:17

Ja, jeg kunne altså ikke vente umenneskelige tider på "min" Acer AL732, så
jeg bestilte fluks en LG Flatron L1710S istedet for.

Er der nogen som kender denne skærm? Jeg har tidligere haft en 15" LG skærm
CRT og den var (dengang) en fed skærm. Vil jeg få samme oplevelse med
denne?

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Flare

Dato : 01-05-03 23:20

> Ja, jeg kunne altså ikke vente umenneskelige tider på "min" Acer AL732, så
> jeg bestilte fluks en LG Flatron L1710S istedet for.

Ja det ser jo ok ud. Betragtnings vinklen er ikke i top. Men det er til at
leve med. Jeg har beslutet mig for at vente tiden ud. Og forventer ikke at
få den før medio juni. så bliver ja da ikke skuffet. Det er bare lige det
når man regner med at få en ny skærm og så ksal vente en måned....

Så må jeg jo tage nogle humør piller i mellem tiden ;)

hvis der er NOGEN der får snus om at skærmen skulle være hos en forhandler i
mellem tiden behøver jeg vel ikke at sige at vedkommende gerne må poste et
lill eindlæg herinde.

Mvh
Anders

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-05-03 06:58

Flare wrote:

> Ja det ser jo ok ud. Betragtnings vinklen er ikke i top. Men det er til at

Acer er på 160/160, det meget tæt på de 150/140 som LG'en har. Eller har jeg
misforstået de vinkler? Det skal lige siges at jeg intet aner om
betragtningsvinkler.

> leve med. Jeg har beslutet mig for at vente tiden ud. Og forventer ikke at
> få den før medio juni. så bliver ja da ikke skuffet. Det er bare lige det
> når man regner med at få en ny skærm og så ksal vente en måned....

Ja man bliver slemt skuffet.

> Så må jeg jo tage nogle humør piller i mellem tiden ;)

LOL

Fra : Manse

Dato : 06-05-03 18:12

Hejsan

Næe......men læser man bedømmelse af LG Flatron L1710B på www.edbpriser.dk
skulle den skærm være kanon..........Og da jeg står og skal vælge fladskærm
ville det være rart om nogen kunne give deres besyv med...

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-05-03 18:26

Manse wrote:

> [...]
> skulle den skærm være kanon..........Og da jeg står og skal vælge
> fladskærm ville det være rart om nogen kunne give deres besyv med...

Ja det har jeg også læst. Ud fra data er S'eren bedst, men mangler DVI - det
giver ikke så meget mening synes jeg.