Skærme
Fijala 3554
Sony G420 defekt?
Fra : Lauridsen

Dato : 30-04-03 08:58

Hej
Jeg har en SonyG420 og pludselig kunne den ikke ikke holde geometrien. Jeg
justerede skræemen og efter ca. 20 min. blev den meget grynet i højre side
samtidig med at der kom en misfarvning nederst i højre hjørne.

Jeg har postet et billede i dk.binaer af skærmen.

Den er købt 14/8-2001, nogen der ved om der stadig er garanti på dyret?

Mv.
Lars

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 11:55

Lauridsen skrev:

> Den er købt 14/8-2001, nogen der ved om der stadig er garanti på
> dyret?

Prøv at gå ind på denne side:
<http://www.infocare.dk/online/eservice.asp?id=http://www.infocare.dk/eservice>

Der vælger du så Monitor, Model og krydser af i 'Garanti' hvorefter
du kan læse at der er 3 års fabriksgaranti på Sony-monitorer. Det er
dog kun Infocare der kan reparere den på garantien, så du skal have
den sendt til Infocare i Ballerup. (Jeg ved det fordi at jeg pt. har
min egen Sony-monitor til reparation).

Madsen.