Nokia 8210 gået i stykker!
Fra : Amran Farooq

Dato : 25-03-01 18:42

Hej

Jeg er uheldigvis kommet til at tabe min Nokia 8210, og nu er den så gået
i stykker. Der mangler nogle linier i den øverste del af displayet. Og nogle
gange viser den slet ikke noget.

Hvor kan jeg få den repareret, og hvormeget kommer det til at koste. Kan jeg
evt. gør det selv?
Jeg skal lige tilføje at garatien er udløbet.

Mvh.

Amran

Fra : Steen

Dato : 25-03-01 19:19

On Sun, 25 Mar 2001 19:42:15 +0200, "Amran Farooq"
<amran.farooq@privat.dk> wrote:

> [...]
>evt. gør det selv?
>Jeg skal lige tilføje at garatien er udløbet.

Du kan købe en ny lcd skærm hos T Hansen
/steen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-01 19:27

Steen skrev:

>Du kan købe en ny lcd skærm hos T Hansen

De har vist ikke displays til 8210.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 27-03-01 12:38

Jo de har, det står under i 'fronte', helt nede i bunden, og det koster
298,-

Devast8or

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-03-01 22:41

Devast8or skrev:

>Jo de har, det står under i 'fronte', helt nede i bunden, og det koster
>298,-

Fedt, tak!

Mærkeligt, ved 3210 skal man kigge under "reservedele", det er da også
mere logisk.

Fra : Devast8or

Dato : 28-03-01 14:28

Ja, det er da lidt mystisk at de står under det samme.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-03-01 15:57

Devast8or skrev:

>Ja, det er da lidt mystisk at de står under det samme.

Mangler der ikke et 'ikke'? :)

Fra : Devast8or

Dato : 28-03-01 18:39

Nå, jo. Man skal jo ikke hænge sig i detaljer, du forstod det jo :)

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 25-03-01 19:37

Hej

Du kan få den fixet hos bla Teleservice Aalborg 96346544

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-01 20:09

Amran Farooq skrev:

>Kan jeg evt. gør det selv?

Prøv at høre disse, om de har sådanne displays:
http://www.eliteelectronics.co.uk/accessoriesrange.htm

Fra : Møgelmose

Dato : 25-03-01 21:08

Du kan også være heldig at det bare er displayet der er røget ud af
kontakteren skil telefonen af og sørg for at displayet er sat rigtigt fast
eventuelt rens kontakterne med et eller andet middel (hvad ved jeg ikke læs
lidt tilbage i NG'en der står noget om det)
Vil du sælge den jeg byder en 10'er

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm