Asus Cubx-E
Fra : Franke Andersen

Dato : 17-05-03 16:53

Hjælp, kan ikke justerer I/O-voltage på dette kort...
Har fundet de tre huller og prøvet at forbinde dem, men intet sker, nogle
der ved hvordan man gør dette muligt?

Hilsen Franke!

Fra : JK

Dato : 17-05-03 22:39

On Sat, 17 May 2003 17:53:11 +0200, "Franke Andersen"
<frank_benny@hotmail.com> wrote:

>Hjælp, kan ikke justerer I/O-voltage på dette kort...
>Har fundet de tre huller og prøvet at forbinde dem, men intet sker, nogle
>der ved hvordan man gør dette muligt?

Det er meget mærkeligt, det du skriver med nogle huller. En joke ?

Det justeres med en jumper placeret i det yderste hjørne af bundkortet
ved ram'en.

Der er 3 ben:

1-2 forbundet giver 3.45 volt (standard)
2-3 giver 3.60 volt.

Det står i manualen, side 19 i min udgave (downloaded lige nu).
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/HANDBUCH/Motherboard/Socket_370/INTEL_Chipset/

En jumper er en hat man sætter over 2 ben, som den herved forbinder.

mvh

John

Fra : Franke Andersen

Dato : 22-05-03 21:35

"JK" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En jumper er en hat man sætter over 2 ben, som den herved forbinder.

Hmm, der er ingen jumper kun de tre holder, hvor jumperen burde sidde...
Kan du ikke tage et nær billede af dit bundkort oppe omkring jumperen, og
gerne fra flere vinkler,
og så sende det til mig... Så lodder jeg bare lidr og så skal det nok komme
til at virke!!!
Og jeg er rimelig bekendt med Modding, Overclocking og den slags, okay!

Hilsen Franke!