Tilslutte en ekstra blæser på kabinet hvor~
Fra : Kim Hansen

Dato : 15-05-03 07:30

Hvordan og hvor tilsluttes denne, det er på et asus a7v133 bundkort.

Pft.

KH

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 15-05-03 07:58

Kim Hansen wrote:
> Hvordan og hvor tilsluttes denne, det er på et asus a7v133 bundkort.

Hvis du har et ekstra molex stik, er det letteste bare at kyle den i der
(forudsat at der er et molex stik på blæseren), ellers skal den sidde på
bundkortet, se i den bundkort manual hvor stikket er lokaliseret på
boardet...

--
Martin K

Fra : Kim Hansen

Dato : 15-05-03 08:56

Hej Martin

Nu har jeg ikke lige så meget forstand på dette. Men på den ekstra blæser er
der et stik med 3 ben, ligesom på cpu blæseren.?

Hvad gør jeg.?

KH
"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3ec33a9b$0$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Aksel Spandet

Dato : 15-05-03 10:00

Hey!

Her er manualen til dit bundkort.... Gå ned til side 46.... Der kan du se
hvor du skal connecte dine fans, du skal nok sætte den ekstra blæser til
chassis fan...
ftp://www.asus.it/pub/ASUS/mb/socka/kt333/a7v333/e1010_a7v333.pdf

Mvh
Aksel

Fra : Kim Hansen

Dato : 15-05-03 15:37

Hej Axel

Ok, har fundet ud af at der er 2 stk. En der hedder PWR_Fan og CHA_Fan. Dvs
jeg kan bruge begge 2 og sætte 2 stk på..??
Det er et A-Open kabinet jeg har, skal jeg placere dem helt i toppen på
bagsiden af kabinettet hvor der er gjort plads til dem.??

Pft.

KH

Fra : Aksel Spandet

Dato : 15-05-03 16:23

> Ok, har fundet ud af at der er 2 stk. En der hedder PWR_Fan og CHA_Fan.
Dvs
> jeg kan bruge begge 2 og sætte 2 stk på..??
Ja du kan sætte 2 blæsere på....

> Det er et A-Open kabinet jeg har, skal jeg placere dem helt i toppen på
> bagsiden af kabinettet hvor der er gjort plads til dem.??
Hvis du kun har en ville jeg sætte den i fronten nederst hvis der er plads
der.... Og så skal den blæse ind af...

Hvis du har to ville jeg sætte den ene som foregående og den anden bagerst i
kabinettet... og til at puste luft ud af kabinettet...

Mvh
Aksel