Nogen der kender en dato?
Fra : Lauridsen

Dato : 14-05-03 22:49

Hej
Jeg har søgt lidt på nettet efter en dato for hvornår dette board komemr til
DK?
http://makeashorterlink.com/?I28E42194

Nogen som kan hjælpe? Måske endda en test?

Mvh.
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-03 23:23

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har søgt lidt på nettet efter en dato for hvornår dette board komemr
til
> DK?

Ja, Intel boardet, der også har betegnelsen Bonanza, skulle faktisk komme på
lager hos en stor dansk distributør 15/5. Derefter skal du nok regne med at
der går en lille uges tid, inden det ligger ude hos vores hardware pushere.

En test kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Mvh, Ulrik

Fra : Peter

Dato : 15-05-03 09:48

Er også meget interesseret i hvornår dette boards kan købes herhjemme og
hvad det kommer til at koste..

De findes i 2 udgaver ifølge Intels hjemmeside, et med onboard audio og et
uden. Jeg er mest interesseret i det med onboard audio da jeg ikke gider ud
og købe et løst lydkort.

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 20:22

"Peter" <@> wrote in message
> Er også meget interesseret i hvornår dette boards kan købes herhjemme og
> hvad det kommer til at koste..
Som jeg skrev til Lars, skulle de være kommet på lager inden St. Bededag,
hvilket desværre ikke skete, men det kommer uden tvivl snart - Intel er jo
også interesseret i at sælge. Hvad prisen angår, er det lidt op til de
enkelte forretninger, men mon ikke de kommer til at ligge tæt på af de
konkurrerende produkter.

IT-Butikken har boardet
(http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=41947) til kr.
1.663,- men til forventet levering i starten af juni. Det er dog modellen
uden lyd.

Mvh, Ulrik

Fra : Lauridsen

Dato : 16-05-03 22:40

> Hvad prisen angår, er det lidt op til de
> enkelte forretninger, men mon ikke de kommer til at ligge tæt på af de
> konkurrerende produkter.

Et konkurrerende produkt kunne jo være dette board fra ASUS...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628127

Hvad skal man næsten vælge? Nogen som kan hjælpe?

Mvh.
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 11:19

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
(klip)
> Hvad skal man næsten vælge? Nogen som kan hjælpe?

Prøv at se her - en gennemgang af en række af disse nye boards:
http://www.warp2search.net/article.php?sid=11799&mode=thread&order=0

Den siger så vidt jeg husker ikke, at du skal vælge det ene eller det andet,
men gennemgår dem og ud fra det, må man så selv vurdere, hvad der er det
"rigtige" board for en selv.

Jeg personligt hælder mest til Abit, der tidligere har leveret de bedste
boards til overclocking, men hvis man ikke skal det, kan man lige så godt
vælge et af de andre. Asus er vanvittig dyrt, men er grundet uovertruffen
support manges favorit. Intels boards er det mest konservative valg man kan
træffe, så hvis man bare vil have noget, der virker uden for mange
dikkedarer, kan man overveje sådan et, hvis ellers prisen er rigtig.

Mvh, Ulrik

Fra : Dr.Ralph

Dato : 18-05-03 14:02

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628127
>
> Hvad skal man næsten vælge? Nogen som kan hjælpe?

Jeg ville vælge det fra Asus, men det er MIN personlige holdning.
Asus boardet har flere muligheder indbygget - du kan se en test her, hvor
de 2 bundkort sammnelignes:

http://www.gamepc.com/labs/print_content.asp?id=intel875p

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Lauridsen

Dato : 18-05-03 22:01

> Jeg ville vælge det fra Asus, men det er MIN personlige holdning.
> Asus boardet har flere muligheder indbygget - du kan se en test her, hvor
> [...]
Lækkert. tak for linket!

Mvh.
Lars