Mænd I Blåt
Fra : Bjørn HBC

Dato : 25-03-01 18:45

Er der nogen, der kan huske gruppen Mænd I Blåt, vist nok fra
senfirserne? Det sidste nummer på gruppens vist nok eneste album var en
speciel komposition, hvor der blev talt uafbrudt ind over musikken
snarere end sunget.

Er der nogen, der ligger inde med nummeret eller i det mindste kan give
mig titlen på det?

På forhånd tak!

Bjørn

Fra : Zilly ink

Dato : 25-03-01 19:08

"Bjørn HBC" <bclasen@internet.lu> skrev i en meddelelse news:99lbdj$ds6$1@sunsite.dk...
> [...]
> senfirserne? Det sidste nummer på gruppens vist nok eneste >album var en speciel komposition, hvor der blev talt uafbrudt ind

Joda; nummeret hed vistnok: "Me and my phone" )))
flem

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 25-03-01 19:09

"Bjørn HBC" <bclasen@internet.lu> skrev i en meddelelse

Kaéd være, Vi har det??

Den version jeg har starter med at Kim Schumacher fyrer en masse af i
begyndelsen af stykket.
--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 26-03-01 18:34

eller måske - ...Eller Er Det Bare Mig?

Fra : N/A

Dato : 27-03-01 23:14

Fra : Esben I.

Dato : 27-03-01 23:14

Mikkel Bierberg-Petterson <mbp@kvl.dk> skrev i artiklen
<99q2u0$13gq$1@news.net.uni-c.dk>...
> Var det ikke i den gruppe at Carsten Bo Jensen (helsingør byråd og en
stor
> telefonregning) spillede?
jo. (men det var før han fik fri telefon)
mvh
Esben I.