Silent twin på MSI
Fra : Capri

Dato : 13-05-03 18:41

Hejsa.
Jeg har lige købt et bundkort. Det er et MSI KT3 ultra2.
Mit problem er så om der er plads til denne køler:
Mist silent twin.
Jeg ved at der er nogle MSI bundkort hvor der ikke er plads.
Men der er nogen MSI-bundkort den godt kan.
Så hvis der er nogen der ved det 100%, eller har erfaring med det,
vil jeg blive utrolig glad.

Med venlig hilsen
Capri
http://www.capri.dk

Fra : Capri

Dato : 15-05-03 23:49

"Capri" <capri@REMOVEdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men der er nogen MSI-bundkort den godt kan.
> Så hvis der er nogen der ved det 100%, eller har erfaring med det,

UPDATE...........
Bare lige så andre nu ved det.
Mistkøleren passer BESTEMT ikke på MSI-kortet.
Så jeg håber ikke at andre kommer i den lidt dumme situation.

Hilsen
Capri
www.capri.dk