ESC L7VTA + 2600xp cpu
Fra : E-link

Dato : 13-05-03 16:49

Håber i kan hjælpe bundkortet har nyeste bios 1.6 og skulle understøtte
cpuen en 2600+.

Har har jumper j5 flyttet så cpu hastighed er sat til 166, men pceren,
meddeler cheksum error og vil ikke boote.

Hvis jeg sætter cpu hastighed til 133 starter den op uden problemer - men
genkendes kun som 2000+

Mener at jeg har prøvet "alt" men det kan vel være at der er noget jeg har
overset.

Ram er DDR 2700
Grafik er FX5200
delene er nye og pceren er ny bygget.

Med venlig hilsen

Einer.

einer@nospammail.dk

fjern nospam inden afsendelse.

Fra : Quake

Dato : 18-05-03 21:09

har selv lige monteret samme bundkort og en 2700+ og det køre perfekt
flyttede også bare en jumper

Fra : E-link

Dato : 18-05-03 21:19

Problem løst - en af forbindelserne mellem kabinet og bundkort, var sat i
forkert. ;-}