"Post Beeps" skal identificeres...
Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-05-03 19:13

Hejsa

Jeg har et Soltek bundkort af typen 75DRV2, og engang imellem når jeg
genstarter, så melder den en fejl, der er tilknyttet et langt beep, så 2
sekunders pause og så forfra. Jeg kan ikke umiddelbart finde fejlen i
manualen, så jeg håbede nogen vidste det?. Det løses ved at slukke og tænde
computeren, men er temmeligt irriterende :-|

Mvh
Daniel-San

Fra : Devast8or, work

Dato : 13-05-03 11:22

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:b9oo70$27ju$1@news.cybercity.dk...
> [...]
tænde
> computeren, men er temmeligt irriterende :-|

http://www.computerhope.com/beep.htm
http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/
http://www.google.com/search?q=BIOS+beep+codes&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Devast8or

Fra : Daniel Andersen

Dato : 13-05-03 11:44
Fra : Devast8or, work

Dato : 13-05-03 11:58

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:b9qifi$1fao$1@news.cybercity.dk...

http://www.google.com/search?q=BIOS+beep+codes&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

> DOH! - Ja, jeg tjekker også lige selv først næste gang

:)

Håber du finder noget du kan bruge

Devast8or