bundkort der bipper
Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 11-05-03 20:53

Hejsa
har søgt på google synes ikke jeg kan finde noget der passer på det bip
Jeg har et bundkort der bipper en gang under opstart og nogen gange bliver
min cpu til en xp 1700 og nogle gange en xp 1800 som den nu engang er.
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 11-05-03 21:02

hvad hedder dit bundkort ?

salle

Fra : EH-Fniller

Dato : 11-05-03 21:05

Lasse(8900) wrote:
> [...]
> Jeg har et bundkort der bipper en gang under opstart og nogen gange bliver
> min cpu til en xp 1700 og nogle gange en xp 1800 som den nu engang er.

Hejsa.
Så er det jo spændende om hvilket bundkort du har.
Og hvilke hvilke bip, antal og hvilken rækkefølge.

EH

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 12-05-03 14:42

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]

sorry et pcchips M825 L

> Og hvilke hvilke bip, antal og hvilken rækkefølge.

der kommer et meget højt bip
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Leony

Dato : 12-05-03 13:11

> [...]

> bip Jeg har et bundkort der bipper en gang under opstart og nogen
> gange bliver min cpu til en xp 1700 og nogle gange en xp 1800 som den

Et bip under opstart er ganske normalt. Det betyder at alt er OK.

Hvorfor din processor ikke genkendes korrekt ved jeg ikke. Det kunne dog
tænkes at det måske er en fejl i BIOS og at det kan fikses med en
opdatering af denne. Bruger du nyeste BIOS?

Du kan læse om bipkoder under opstart her:
http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
http://www.bioscentral.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 12-05-03 14:41

jep det lille bip kommer i opstarten , men lige inden den indlæser Windows
så kommer der et højt Bip
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone