Thoroughbred XP 2400+ på ECS K7S5A ?!
Fra : Andrew

Dato : 11-05-03 16:59

Hej

Der kan vel godt side en Thoroughbred 2400+ FSB 266 på mit K7S5A bundkort
fra ECS ?! Eller er der noget jeg har misforstået?

Men grænsen går der, en Barton kan jeg ikke proppe på da den kører med 333
på bussen, ik sandt ?!

MVh Anders

Fra : JK

Dato : 11-05-03 17:24

On Sun, 11 May 2003 17:58:33 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>fra ECS ?! Eller er der noget jeg har misforstået?
>
>Men grænsen går der, en Barton kan jeg ikke proppe på da den kører med 333

Ja, grænsen går der. Version 3.0 af bundkortet har jeg kørt en 2400+
på.
Bios var fra oktober 2002.
Check med www.ecs.com.tw support, - version er printed på bundkortet.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-03 17:31

2400+ kører fint på K7S5A, Jeg har selv haft det. Men din bios skal
opdateres for at kunne genkende 2400+

Det er et link her http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=74
(PCB 1.1)

K7S5A kan ikke køre 333 FSB og er derfor ikke velegnet til Barton (som er
beregnet til 333 FSB) - korrekt

Mvh Christian