Asus A7V-E
Fra : Marianne Lund

Dato : 11-05-03 08:35

Hej ng.

Jeg sidder med et Asus A7V - E bundkort der ikke vil boote op. Det når
aldrig længere end til lige efter at det har detected harddiskene, hvorefter
den selv går i bios og kommer med en meddelelse om at der enten har været en
"intruder to the system" eller at temperaturen er ændret. Jeg tænkte så om
man mon ikke kunne slå denne meddelelse fra i biosen men, den står til "halt
on no errors" men det hjælper ikke.
Nogen her der kan hjælpe mig?

/Kasper

Fra : Bent \(Hobro\)

Dato : 11-05-03 09:22

muligvis mangler der en jumper på :
Chassis intrusion lead (pin 3+4)
er placeret ved ramsoklerne og der står: chasis
(se i manualen)

Fra : Kasper

Dato : 11-05-03 20:34

On Sun, 11 May 2003 10:22:04 +0200, "Bent \(Hobro\)"
<bela@NOtdcadslSPAM.dk> wrote:

>muligvis mangler der en jumper på :
>Chassis intrusion lead (pin 3+4)
>er placeret ved ramsoklerne og der står: chasis
>(se i manualen)
ahh, det var lige det der var galt - tusind tak, du har reddet min
dag.