Hvilken CPU ??
Fra : HIM

Dato : 07-05-03 20:48

Jeg har lige købt en ny cpu, og den skulle være en 1300MHz Duron

Men under opstart der hvor den tæller ram skriver den: AMD Athlon 20 MHz
(4x5.0) ??
Og under egenskaber for system (denne computer) står der: AMD Athlon(tm)
Processor 1.30GHz ??

Hvilken cpu er det lige jeg har fået?

Fra : Thomas Joergensen

Dato : 07-05-03 21:57

Det er en 1300 mhz du har.Har du opdateret bios?
Det er nok bare et gammlt mobo du har, der ikke kan vise det rigtigt.

/Thomas

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-05-03 22:07

Jeg har også en Duron 1300. Den siger dog 750MHz under opstart, men det
er fordi BIOS er lidt forældet. Det betyder dog ingenting for ydelsen.
Den kører med den hastighed den skal.

--
Michael Bach

Fra : HIM

Dato : 10-05-03 17:11

Det er bare underligt den skriver Athlon når det er en Duron jeg har betalt
for.
Men det skal jeg vel ikke hyle op over :)