PCI -IDE-controller
Fra : Thomas Bowers

Dato : 07-05-03 20:40

Hej NG

Jeg har et Asus P4PE bundbrændt med en dejlig P4. Nu ligger landet sådan at
jeg egentligt godt kunne tænke mig en ekstra IDE-controller (har kun
mulighed for 4 enheder på mb)

Kort sagt, hvad skal jeg købe ?

Kan man forresten med den ekstra controller stadig boote på f.eks cd-rom
drevet, hvis jeg sætter denne på den nye controller ? Altstå vil bios
opfatte controlleren som om den bare sad direkte på bundkortet ?

På forhånd tak

Hilsen Thomas

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 17:35

"Thomas Bowers" <Bowers@ostervoldNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et Asus P4PE bundbrændt med en dejlig P4. Nu ligger landet
> sådan at jeg egentligt godt kunne tænke mig en ekstra IDE-controller
> (har kun mulighed for 4 enheder på mb)
> Kort sagt, hvad skal jeg købe ?

En Promise IDE controller (RAID controller hvis du vil køre RAID).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/