P4G8X - BIOS 1004
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 07-05-03 18:30

Andre, der har problemer med Asus P4G8X Deluxe og den nye BIOS 1004?

Jeg har lige haft problemer med boot på SCSI, men det hjalp heldigvis at
nedgraderer igen til 1003.
Læs evt. "SCSI Plextor brænder booter ikke CD" under
dk.edb.hardware.drev.cd-rom.

--
M.v.h.
Lene Skov Mikkelsen

Fra : Michael

Dato : 07-05-03 23:33

Jeg opdaterede til 1004 i dag.
Det hjalp på et problem jeg har haft ang soft-reset (hvis jeg genstartede
fra windows/linux skete der intet efter maskinen var "lukket ned").
Umiddelbart ser det ud til at "flash-screen" ved opstart er forsvundet, men
det er til at leve med.
Ud over dette har jeg ikke oplevet problemer (endnu, har kun kørt i ca 2
timer med ny bios-version)

MVH
Michael

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 13-05-03 17:25

Jeg er blevet rådet til at sætte IRQ op selv, men ved ikke lige, om jeg har
mod på det :/

- Lene