chanitech Zenith for AMD
Fra : n

Dato : 07-05-03 06:45

Jeg har problemer med mit ny installerede motherboard
det kørte i 60 sec, og vil ikke længere boote.

Nogen der har erfaringer med dette motherboard?

hilsen
Sonny

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 07-05-03 10:19

n wrote:
> Jeg har problemer med mit ny installerede motherboard
> det kørte i 60 sec, og vil ikke længere boote.

Det kunne lyde som en fejlmonteret køler, hvilket sandsynligvis har ført
til en afbrændt cpu.
Tag køleren af (når pc'en er slukket naturligvis), og se om coren har
fået en anden farve.

Hvis den ikke har det, så er det nok bundkortet som er stået af og skal
byttes på garantien.

Fra : n

Dato : 07-05-03 21:26

Hej Jens,

Tak for dit svar, jeg var selv nervøs for at det kunne være det. Men ved
gennemgang af alle kabler genmontering virker det fint.

mvh Sonny