Asus P4PE bios?
Fra : sls

Dato : 06-05-03 14:14

Kan det passe at den er sprunget fra 1002 til 1005?
Jeg har prøvet at downloade Beta 1004 uden held i går,
og i dag dukkede 1005 final (tror jeg det er) op istedet?

Jeg prøver lige at flashe den, og hvis i ikke høre noget til mig
det næste års tid, så var det bare en virus..

sls

Fra : sls

Dato : 06-05-03 14:46

> Jeg prøver lige at flashe den, og hvis i ikke høre noget til mig
> det næste års tid, så var det bare en virus..

Det var en final

Mvh sls

Fra : Lars Krag

Dato : 06-05-03 16:17

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse news:b98ea1$5a1$1@news.cybercity.dk...
> [...]

Hvordan er den så?

Lars

Fra : sls

Dato : 06-05-03 16:21

> Hvordan er den så?

Har ikke testet med noget endnu, kører bare med standard indstillingerne.
Har heller ikke styr på at sætte ram op, hvordan får man mest ud af dem?
Har 2*256mb samsung Pc2700

Mvh Sid

Fra : Lars Krag

Dato : 06-05-03 17:25

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse news:b98jtk$d1p$1@news.cybercity.dk...

> Har ikke testet med noget endnu, kører bare med standard indstillingerne.
> Har heller ikke styr på at sætte ram op, hvordan får man mest ud af dem?
> Har 2*256mb samsung Pc2700

Så lige på Asusboards at der skulle være forbedret detektion af memory
timings. Har også lige flashet. Den er i alt fald ikke "værre" end 1004 beta 2

Lars

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 06-05-03 19:35

Jeg kan ikke flashe mit board.
Kører fint, men skriver, når den er færdig: Warning! Does not match with
onboard. Press a key to restart.
Jeg kan så ikke gøre andet og ender så igen i min 1003, beta 12.
Hvad er der galt??
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Lars Krag

Dato : 06-05-03 19:56

"Jørgen Thorsgaard" skrev i en meddelelse

> [...]
> onboard. Press a key to restart.
> Jeg kan så ikke gøre andet og ender så igen i min 1003, beta 12.

Godt spørgsmål. Hvordan opdaterer du? Jeg bruger den "gamle" metode
med at boote på en diskette i "dos-mode". Jeg hentede fra Asus's tyske
ftp server.

Lars

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 06-05-03 20:08

> Godt spørgsmål. Hvordan opdaterer du? Jeg bruger den "gamle" metode
> med at boote på en diskette i "dos-mode". Jeg hentede fra Asus's tyske
> ftp server.
>
> Lars

Jeg bruger den nye EZ Flash, som har virket udmærket de sidste par gange,
jeg har flshet bios.
Hentet fra USA.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 08-05-03 21:35

> Jeg bruger den nye EZ Flash, som har virket udmærket de sidste par
> gange, jeg har flashet bios.
> Hentet fra USA.

Har i aften hentet en nyere udgave af biosfilen, der hedder P4PE1005.AWD, og
nu virker det!
--
Mvh.
Jørgen