pc død??
Fra : kalle

Dato : 05-05-03 16:17

Jeg havde monteret en harddisk i pc´en da den pludselig lød meget underlig.
Jeg tog strømstikket til harddisken ud og pc´en døde. Jeg burde selvfølge
have slukket for strømmen i stedet. Øv
Er bundkortet eller strømforsyningen stået af??

--
Med venlig hilsen fra
Karsten brydsoe@image.dk Midtjylland

Fra : CS

Dato : 05-05-03 16:46

"kalle" <brydsoe@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have slukket for strømmen i stedet. Øv
> Er bundkortet eller strømforsyningen stået af??

Prøv at cleare din cmos, se hvordan i manualen til bundkortet!

--
Mvh CS

cs AT sleepy.dk

Fra : CS

Dato : 05-05-03 16:59

> Prøv at cleare din cmos, se hvordan i manualen til bundkortet!

Glemte lige... har du haft fjernet strømstikket fra kabinettet, for nogle
strømforsyninger "låser" ved sådan en behandling

--
Mvh CS

cs AT sleepy.dk