Til spil
Fra : Aragorn23

Dato : 05-05-03 10:14

Hvordan vil sådan et system være til spil som C&C Generals som er meget
krævende spil:

Aopen 370Dual mobo
PIII Tualatin 1133MHz 512kb CPU - DUAL
512 Ram

Jeg spørger fordi jeg har hørt at PIII Dual IKKE skulle være godt til spil,
det skulle heller ikke være godt i det heletaget, er det ikke noget pis.
Umiddelbart tror jeg DUAL er godt, ved ik om det er godt til spil. Er det
det????

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-05-03 12:22

Aragorn23 wrote:
> [...]
> Umiddelbart tror jeg DUAL er godt, ved ik om det er godt til spil. Er det

Der er næsten igen spil som udnytter to CPU'er, eneste undtagelse jeg
kan komme på er Quake3(+ evt. de spil som er lavet på den engine) samt
Galactic Civilization der er multitrådet. Så sagt på en anden måde vil
næsten alle spil kun bruge den ene CPU og den anden CPU kommer så kun
til at lave diverse småjobs der køre i baggrunden (firewall, antivirus...)

Et spil som C&C Generals, der ikke udemærker sig ved at være skrevet så
det er effektivt og som derfor har ret store krav til hardwaren, vil
ikke køre specielt super på en 1133 Mhz PIII og jeg kan ikke forestille
mig det kan udnytte 2 CPU'er.

Mvh

Bruno

Fra : Aragorn23

Dato : 05-05-03 19:07

Puha det lyder som skodløsning, det med DUAL!
JEg tror bare jeg hopper på en P4 2.4 533bus.