CPU Converter
Fra : Mette

Dato : 04-05-03 17:54

Kan man lave om så jeg kan bruge en anden cpu end den
socket 423 som bundkortet er født med, evt med en converter ...

På forhånd tak
Mette

Fra : JK

Dato : 04-05-03 19:05

On Sun, 4 May 2003 18:54:06 +0200, "Mette" <MBH@esenet.dk> wrote:

>Kan man lave om så jeg kan bruge en anden cpu end den
>socket 423 som bundkortet er født med, evt med en converter ...

En socket 423-478 converter.

Kan købes i tyskland hos www.jescomputer.de
http://www.jes-computer.de/catalog/default.php?cPath=50&osCsid=e628c5ec0cebd168277b6d9304a93f49

men den koster 40 euro. Han tager desuden 15 euro i forsendelse og 2
euro for at betale via paypal. Det er ialt 428 kr.

Produceres af http://www.upgradeware.com/english/product/p478/p478.htm

Kompatibel med bundkort på listen:
http://www.upgradeware.com/english/product/p478/compatibility.htm

Så du må hellere finde ud af hvilket bundkort, du har. Hvis du hellere
vil skifte bundkort, indgår ram i overvejelsen. Det du'er kun med DDR
ram til P4 med dagens hurtigheder.

Jeg tror ikke, at den adapter kan fås i DK.

hilsen

John

Fra : JK

Dato : 05-05-03 06:37

Kan anbefale et AOpen bundkort, socket 478:

AX4B-533 for 750 kr. fra www.pc-netto.dk
læs beskrivelsen der.

Alletiders Intel chipset, usb 2.

mvh

John

Fra : Jan Vennike

Dato : 05-05-03 20:14

"Mette" <MBH@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man lave om så jeg kan bruge en anden cpu end den
> socket 423 som bundkortet er født med, evt med en converter ...
>

> På forhånd tak
> Mette

Prøv at kigge på http://www.powerleap.com/Products/P4N.htm

Men som der blev nævnt før: Det er dyrt - for dyrt (knap 50 $) plus
forsendelse, told m.m., så det er nok billigere at købe et nyt bundkort

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me