Ændre CPU Vcore
Fra : Bach|DK|

Dato : 03-05-03 08:50

Er der mulighed for at man kan ændre CPU vcore manuelt, når man har et
bundkort som hverken har denne funktion i BIOS eller som jumpere?

CPU er Duron1300
Bundkort: Gigabyte 7ZMM

--
Michael Bach

Fra : Jan Vennike

Dato : 03-05-03 17:00

"Bach|DK|" <m_bach_fFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der mulighed for at man kan ændre CPU vcore manuelt, når man har et
> bundkort som hverken har denne funktion i BIOS eller som jumpere?

> [...]
Prøv at kigge på Gigabytes Easy Tune værktøj - der kan man også pille i
VCore. Om det også gælder for dit bundkort, ved jeg ikke, men i den nyeste
version af manualen er der ihvertifald henvisning til værktøjet.

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me