hurtigste atlon for soltek 75-drv2 og solt~
Fra : wikmann

Dato : 01-05-03 14:30

hurtigste atlon for soltek 75-drv2 og soltek 75 kv+ begge med nyeste bios ?

Jeg ved godt at jeg kan læse manualen og se hvad soltek's
data "sagde" for flere hundrede Mhz siden.
Soltek opdaterer jo ikke alle gamle bundkort gennem flere processor-
generationer .
-Det havde nok også været en dårlig forretning- for 'dem'

Men er der mon nogle der evt. har erfaring med hurtigere processorer
(athlon)-end dem soltek siger bundkortene understøtter ? hhv. 2100/1000 Mhz
evt vha.
multipliers -osv.- som virker, også i praksis ?

Ha' det godt og tak for eventuelle svar !