Hjælp til et a open MX89 PRO
Fra : TW

Dato : 29-04-03 20:48

Jeg et A OPEN mx89 pro som jeg lige har bygge en reserve pc op om.
Men jeg har ikke den cd der følger med. ( den er blevet væk i de år der er
gået siden kortet kom frem )
Jeg har så installeret VIA 4in1 drive som jo skulde aktiver det indbygget
AGP vidiokort ( og tildelt det hele 8 Mb) og lydkort.
men det er ligegyldig hvad jeg gør i bedste fald kan den vist Super VGA ikke
andet og ikke noget lydkort.

Hvordan får jeg gang i det indbygget vidiokort ( jo det kører nu men det
skal vel en anden driver til )
Det samme ang lydkort.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

MVH
TRW

---

Fra : TW

Dato : 29-04-03 20:58

Det var et A OPEN MX59 PRO
Jeg beklager fejlen

---

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-04-03 00:55

>Jeg et A OPEN mx(59) pro som jeg lige har bygge en reserve pc op om.
>Men jeg har ikke den cd der følger med. ( den er blevet væk i de år der er
>gået siden kortet kom frem )

Shit happens :)

> [...]
>AGP vidiokort ( og tildelt det hele 8 Mb) og lydkort.
>men det er ligegyldig hvad jeg gør i bedste fald kan den vist Super VGA

Nej det er ikke inkluderet i 4in1 driveren. Det kræver seperate drivere for
selve onboard chippet!

Den bruger svjh MVP4 chippet, find det på listen her:
http://www.viaarena.com/?PageID=70

>Hvordan får jeg gang i det indbygget vidiokort ( jo det kører nu men det
>skal vel en anden driver til )
>Det samme ang lydkort.

Drivere til lydkortet er på aopens side, blot vælg product(motherboards) og
model, så dukker de op.
http://tinyurl.com/aisw

>Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Det er en smule nemmere hvis du skriver hvilket OS du kører på den.

--
/Sune
Fac ut vivas!