Soltek SL-75KAV og ACPI
Fra : Keld

Dato : 25-04-03 20:51

Jeg har lige monteret et Soltek SL-75KAV bundkort idag med en ADM 2000+
processor, men får en fejl ved bning af styresystem ...både Windows 2000 og
Windows XP, gående ud på:
"Systmets bios er ike kompatielt med ACPI" ...er der nogen der har en idé om
hvor fejlen kan ligge ???

De bedste hilsner
Keld

Fra : KeNzO

Dato : 25-04-03 20:55

Kunne det tænkes at det er slået til i bios, hvis ja prøv at slå det fra

Fra : Keld

Dato : 25-04-03 21:00

Det er det ... og jeg har prøvet at slå det fra ... så starter
operativsystemmet slet ikke !!

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-04-03 21:31

Keld 's insignificant opinion was stated in:
3ea993be$0$52115$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Det er det ... og jeg har prøvet at slå det fra ... så starter
> operativsystemmet slet ikke !!

Tror faktisk du skal geninstallere XP hvis du skal ændre HAL
Det undrer mig ikke at den ikke vil boote hvis du ændrer det under fødder
på den,

se bla.
http://support.microsoft.com/?kbid=299340

--