killinger
Fra : Uffe Thomsen

Dato : 25-03-01 16:52

Hej allesammen

Vi er så heldige at vores lille freyamis har fået killinger torsdag nat og
alle der er vilde med katte synes jeg da lige skulle tage et kig forbi vores
hjemmeside og se de dejlige små killinger og hvis der skulle være nogen der
er interesseret i en killing når de er 10 uger gamle må i da meget gerne
skrive.
Vi bor i Viborg.

www.ilderogkat.subnet.dk

Hilsen Stell & Uffe.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-03-01 19:07

Hej Uffe

Bare for god ordens skyld, killinger skal blive hos moderen til de er mindst
12 uger, min egewn erfaring er dog at 13 uger er bedre.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 26-03-01 09:51

du må meget undskylde at vi har skrevet 10 uger da jeg skrev dette til
forummet tænkte jeg på vores små ildere hvalpe og de kommer hjemme fra når
de er 10uger og ja jeg giver jer fuldstædigt ret i at de først må komme
hjemme fra når de er 12uger håber det er på plads

Hilsen Stella & Uffe