Skærme
Fijala 3554
KFC skærm skriver CA6719 6919 BUR-IN TEST
Fra : Harry Jessen

Dato : 25-03-01 22:47

Da jeg tændte min skærm som er en KFC CA 6919 begyndte den at skrive 12
linier med følgende besked CA6719 6919 BUR-IN TEST og den gør det uanset om
den er tilsluttet til pc. Nogen der har en løsning eller forklaring.

Hilsen Harry

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-03-01 16:57

Hej du skal trykke på 2 af de tre knapper på samme tid kan ikke lige huske
hvad det er for nogen af dem men det virker har selv prøvet det. Mvh
Steen

Fra : Harry Jessen

Dato : 25-03-01 23:09

Steen Johansen wrote:

> [...]
> huske
> hvad det er for nogen af dem men det virker har selv prøvet det. Mvh

Tak det virkede

Hilsen Harry

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-03-01 16:59

Det skal være ved start når du tænder på skræmen