Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hår i søgeren på et Olympus C2500L
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 25-03-01 16:23

Jeg har for kort tid siden købt et Olympus C2500L (digitalt) og har haft
stor glæde af det.
Så en da opdagede jeg noget der lignede et hår inde i søgeren og tog nogle
billeder af en mat hvid flade - her optrådte "håret" så ikke på.
Jeg gik dernæst ned til forhandleren for at få det fjernet og han blev
faktisk ikke spor overrasket. Han sagde faktisk at det var noget de så af og
til på Olympus' kamerarer - er det virkeligt sandt?
Det skal lige siges at kameraret er sendt til reparation (garanti) og jeg
får det igen om 3 uger (øv! at skulle undvære det så lang tid...).

Er der andre der har oplevet lignende i Olympus kamerarer??

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´

Fra : Steen M.

Dato : 26-03-01 05:29

Nope ikke her..........

Det der irritere mig mest, er at jeg ikke kan anvende mit flashanlæg
med mit Olympus 2500, synkroniseringen passer ikke, så billederne
bliver meget mørke. Lidt underligt at der ikke er kabeltilslutning på
et kamera til den pris..........