Hvordan slettes filer når man har frontpag~
Fra : jokeren

Dato : 25-03-01 16:11

Hej jeg har frontpage extensions hos worldonline, når jeg ligger noget nyt
ind på siden bliver de gamlefiler ikke overskrevet hvad gør jeg, kan jo ikke
bruge ftp samtidig med forntpage extensions. og vil gerne undgå at skulle
tilmelde og framelde er her en klog person som kan svare ?.

Hilsen

Johnny

Fra : ha

Dato : 25-03-01 17:57

> [...]
> bruge ftp samtidig med forntpage extensions. og vil gerne undgå at skulle
> tilmelde og framelde er her en klog person som kan svare ?.

Åbn din side hos worldonline med Frontpage. I stedet for at du åbner en side
på din harddisk, skriver du bare din www adresse i feltet "mappenavn"

mvh
ha

Fra : jokeren

Dato : 25-03-01 21:18