åhhh Gæstebog !!
Fra : Jan Sterup

Dato : 17-05-03 12:08

Hejsa
Jeg er løbet ind i lidt problemer med den indbyggede gæstebog i FP. (måske
fordi jeg er nybeg.)

MEN,
Ka man ikke rette den form brugeren får når han har skrevet i gæstebogen?
(det står på engelsk, og siden er VILDT kedelig)

Hvordan undgår man at FP sletter guestlog.htm, hver gang jeg opdaterer et
par småting, lægger den en ny tom guestlog ind også?

I selve gæstebogen skriver den "Remote User" men hvor taster "brugeren" det
ind? feltet er altid tomt hos mig, og
det irreterer mig at det står på engelsk.

Nå jeg håber på et par seriøse svar

Mvh
Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-03 00:28

Se inline.

On Sat, 17 May 2003 13:08:28 +0200, "Jan Sterup"
<jansterup@hotmail.com> wrote:

>Ka man ikke rette den form brugeren får når han har skrevet i gæstebogen?
>(det står på engelsk, og siden er VILDT kedelig)

Du kan lave din egen. File | New Page | Confirmation page.

>Hvordan undgår man at FP sletter guestlog.htm, hver gang jeg opdaterer et
>par småting, lægger den en ny tom guestlog ind også?

I egenskaber for din lokale kopi, sæt kryds i "Do not Publish".

>I selve gæstebogen skriver den "Remote User" men hvor taster "brugeren" det

Ingen steder. Fås fra serveren. For det meste værdiløs information.