Nye billeder!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-05-03 10:54

Hej alle

Så har vi langt om længe fået taget nye billeder af vores kæmpekuld - K7
*gg* - og smidt dem på vores hjemmeside!
Hvis I vil se, så kig med her: http://www.burmese.dk/d/d_kuld_k.shtml

De *er* da dejlige, ikke?

Mvh. Camilla

Fra : Ida

Dato : 17-05-03 11:00

--
"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så har vi langt om længe fået taget nye billeder af vores kæmpekuld - K7
> *gg* - og smidt dem på vores hjemmeside!

Hej Camilla *s*

De er bedårende.. intet mindre
De to røde drenge kunne godt stjæle mit hjerte og det endda selv om jeg
egentlig ikke er til røde katte *G*

Det billede hvor der er en lilla og en chokolade pige.. hvordan ser man
forskel på de to farver ? Umiddelbart - på billedet - ser de to meget ens ud
i farven.

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-05-03 11:32

> [...]
>
> Så har vi langt om længe fået taget nye billeder af vores kæmpekuld - K7
> *gg* - og smidt dem på vores hjemmeside!

Ååååhr - jo. Hvor dejligt, at se de alle trives
Glæder mig til at nusse dem engang

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-05-03 11:52

In <1Fnxa.68629$y3.4728788@news010.worldonline.dk> Camilla Scharff wrote:
> [...]
>
> Så har vi langt om længe fået taget nye billeder af vores kæmpekuld -
> K7 *gg* - og smidt dem på vores hjemmeside! Hvis I vil se, så kig med

Camilla altså, det kan du sq da ikke være bekendt - nu skal jeg drømme
om ham den lille chokoladefyr i nat... *gg*
Hvor er de kære alle sammen

Fra : Pia J

Dato : 17-05-03 12:04

Alle I der opdrætter og stønner over aaalle de udgifter der er ved at avle
seriøst, og det ene og andet, hver gang der er nogen der skændes om
stamtavler.

Altså, vi ved jo godt hvorfor I egentlig opdrætter. Benægt ikke, at det er
de der 12 uger - igen og igen... Burde det ikke tælle som en indtægt i
regnskabet?

<STORT GRIN>

:Pia

Fra : Sara

Dato : 17-05-03 17:54

On Sat, 17 May 2003 11:54:03 +0200, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>
>Så har vi langt om længe fået taget nye billeder af vores kæmpekuld - K7
>*gg* - og smidt dem på vores hjemmeside!

Selvfølgelig er de da det *g*

Sara - Som er vældigt glad hun ikke har plads til flere katte lige nu
:)

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 23:37

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> De *er* da dejlige, ikke?

Jow, det kan ikke nægtes

Puha, Donse har lige sat drømmen om 2 burmeserdrenge yderligere
tilbage.
Nåmen fordelen er så at jeg godt tør komme til træf når der skal nusses
missebørn

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar