Gasflasker?
Fra : Kim S

Dato : 17-05-03 09:58

Hej i gruppen
Er der en der ved hvad vægten er på "de blå" 2 og 3 kg gasflasker,
uden indhold eller fyldte?
MVH Kim S

Fra : sogs

Dato : 17-05-03 11:40

Kim S wrote:
> Hej i gruppen
> Er der en der ved hvad vægten er på "de blå" 2 og 3 kg gasflasker,
> uden indhold eller fyldte?

Hej Kim
Har bare de 3 kgs- 2 kgs alt for dyre at fylde, sidst tror jeg 135
r. - og den 3 kgs 156 kr. men det er et par år siden. Bruger strøm i
stedet.
Vægten er stemplet på kanten af flasken og Tara kan vist svinge lidt,
idet der er 100 gr. forskel i godset på de 2 reserveflaske jeg har i
kælderen.
Der står But Kg. 3,00 (Gas) Og Tara 3,60 kg

mvh sten

Fra : Kim S

Dato : 17-05-03 19:27

Hej Sten