Smoke
Fra : vadmand

Dato : 17-05-03 08:44

I håb om, at også folk, der ser andet end ramasjangfilm læser her, har jeg
et spørgsmål:

I Wayne Wangs herlige film "Smoke" syntes jeg et par gange, hvor der var
mange i butikken, at jeg så Paul Auster selv blandt kundene. Har andre
bemærket det, og kan det bekræftes?

Per V.,

Fra : David T. Metz

Dato : 17-05-03 10:44

vadmand skriblede:
> [...]
> var mange i butikken, at jeg så Paul Auster selv blandt kundene. Har
> andre bemærket det, og kan det bekræftes?

Han er ikke krediteret som medvirkende på imdb - hverken for smoke eller
blue in the face. Jeg har også en svag erindring om at han dukker op i én
af filmene, men muligvis blander jeg det sammen med en dokumentar jeg så om
filmene engang. Det er længe siden jeg så dem (jeg fangede dem ikke i tv
for nylig) så jeg kan sagtens huske forkert.

Til gengæld er han helt sikkert med i Music of Chance som én der kører i en
bil og standser og taler med hovedpersonen.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923